Japonya’da son 12 ayda aynasız satışları

2014’te Japonya aynasız pazarında Sony lider görünüyor iken 2’incilik Olympus’un. 12’inci ayda fark epey kapanmış gibi görünüyor. İlginç bir durum Fujifilm aynasızlarında. Sanırım uzun yıllar d-slr like modelleri ile dijital fotoğrafçılık alanında yaptığı isim kolay kolay insanların hafızalarından silinemeyecek !.. Canon ve Nikon’un çok daha zayıf kalan aynasızları olmasına rağmen Fujifilm’in önünde yer almaları herhalde buna dayandırılır ise yanlış olmaz. Nikon da her ne kadar epey bir d-slr modelinde kusur çıksa da ve Nikon bu kusurları kabul etmese de sonuçta verdiği imaj kalitesi ve toplam gövde başarımları ile halen müşteri zihninde “iyi” bir marka olarak yerini koruyor diye düşünüyorum.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s